luni, 4 februarie 2013

Impletituri din hartie

Bun venit in DulceaMeaCasa!
Asa e ca va era dor de o provocare noua?
Sper ca v-ati bucurat de scurta vacanta si sunteti gata de...o noua aventura :D.


Incepem anul provocarilor verzi cu o tema minunata ( zic eu): impletituri din hartie. Si pentru a fi si mai spectaculoasa, am adaugat temei un specific: cel romanesc. Ei? Asa-i ca e minunat?
Va invit cu mare, mare drag sa creati, sa impletiti, sa colorati, sa cititi regulamentul... si sa ne aratati lucrari minunate. Avem si premii...muuulte :D. Multumesc Flori !
O luna a iubirii minunata sa aveti!
p.s. Si stati pe aproape ....o sa fie un an al provocarilor verzi cum n-ati mai vazut :D


MULTE IMBRATISARI!    OANA

3 comentarii:

copilarim spunea...

mi-a placut mult tema pe care ai propus-o si tesatura !!!

dulceameacasa spunea...

Ma bucur mult, Rux...a trebuit sa fie o provocare "provocatoare" hi hi hi.

floridemandarin spunea...

Ce tare! Și eu tocmai ce am terminat un proiect pe această temă! Am fost gând la gând și asta fără să știm :D Fac postarea zilele astea după ce o fotografiez! :)